جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: جنگ اقتصادی، عامل ناامیدی مردم از حکومت است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید و مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 29 December 2022

 جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در یادواره شهدای عملیات ۴، شهدای امنیت و اقتدار، مدافع حرم و مدافع سلامت در شهر صدرا گفت: شهادت یک اصل در تداوم حرکت رهبران الهی است که در اسلام، به ویژه در مشیر ترسیم شده توسط اهل بیت (ع)، تجلی دارد.
سردار غیب پرور با بیان این که شهدا امام حسین (ع) را الگوی خود بیان کرده اند افزود: در مکتب اسلام اسطوره وجود ندارد بلکه اسوه‌های بسیاری وجود دارند.
وی گفت: روایت گری زندگی شهدا خوب است، اما نگاه عمیق به شهید و فهم عمیق از زندگی و رفتار شهدا، موضوعی است که شهدا به ما آموخته اند و باید در همه بخش‌های زندگی آن را به کار گیریم.
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان این که مشکل جامعه امروز نداشتن فهم عمیق است ادامه داد: باید با فهم عمیق، مشکلات جامعه را برطرف کرد.
سردار غیب پرور با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: سلبریتی نماها، معاندان و منافقان در آشوب‌ها با تعطیل کردن کارخانه‌ها و بازار به نظام ضربه زدند که باید به آن‌ها بگوییم این کار‌ها به معنای آزادی نیست.
وی گفت: در سه ماه گذشته ۸۰ شهید تقویم امنیت کشور شد.
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) افزود: فضای مجازی توپخانه دشمن است و ما در استفاده درست از این فضا، از دشمن عقب مانده ایم.
سردار غیب پرور گفت: جنگ اقتصادی، عامل ناامیدی مردم از حکومت است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید و مشکلات را برطرف کرد.
وی ادامه داد: انقلابی ماندن و دیندار بودن در این زمانه هزینه دارد که باید از خداوند بخواهیم در این راه ما را یاری رساند.
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: زمانی می‌توانیم مدعی پیروی از امام زمان باشیم که پیرو ولایت باشیم و باید شهدا را در پیروی از ولایت اسوه خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار